Tisdag 20 Mars

Grillbuffén igår slutade med att magen stod åt alla håll och kanter kan jag lova. Men så grymt gott!! Att folk oroar sig för att man ska gå ner gå ner i vikt under resan, släng dig i väggen!
Kerstin och Roger träffade ett par på flyget som också var från Örebro när de åkte hit, Per och Ann-Sofie. Jätte trevliga. Så vi åt tillsammans med dem igår och så var det ät 5 st och betala för 4 st så Roger, Kerstin, Per, och Ann-Sofie fick för sig att de skulle bjuda mig på hela det där kalaset! Ja, jag tyckte det var himla gulligt av dem!!:)

Dagarna räknas ner och bara en hel dag kvar tills flyget går mot Hong Kong! Blir jättebäst att träffa Fillan och Issa igen:)

Strandhäng idag, god mat och lite kikande i stånden har våran dag bestått av! Fint!

Caroline

Kerstin och Roger ikväll.
Jag skickade även en puss till Sanna, Jenny och Pappa via Whatsapp. Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0