MOT HONG KONG

Godmorgon!
Ligger i sängen och latar mig lite innan frukosten börjar och det gör den tydligen nu ser jag!

Dags för Hong Kong idag dåå, lyfter 15:40 och är framme 20:00. Efter en timme landar Fillan och Issa så då blir det förmodligen hitta ett hostel och ha myskväll och prata ifatt lite!:)

Åker från Kata vid halv tolv tiden så innan dess ska jag packa ihop och styra lite för att sen gå bort mot stranden och säga hejdå till Kerstin och Roger. Har vart huuur trevligt som helst att umgås med dem de här dagarna:)

Denna bild är tillägnad våran släkt på mammas sida.. Var ett MÅSTE att lägga upp den här bilden efter att han köpt pirathuvan;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha ha den bilden kommer jag att ha framför mig när Roger kommer nästa gång! :)

Hoppas att du har det riktigt gott nu gumman.



Kramar

Annelie

2012-03-23 @ 09:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0