Lördag 31 mars

Gårkvällen spenderade vi på en av alla ministånd som serverar alkohol. Man sitter i princip på gatan på små plaststolar för barn ihopträngda med alla andra. Trevlig och lugn kväll som avslutades skapligt på grund av tidigt morgon dagen efter.

Idag åkte vi som sagt till cu chi tunnlarna, krigstunnlarna. Riktigt fascinerande och imponerande över hur smarta vietnameserna måste ha varit för att komma undan alla USA-soldater!
Provade på att gå in i en av de tunnlarna som hade gjorts större för turisternas skull, och jaa, jag fick nästan panik där inne gåendes som king kong. Och vad det svettades. Så att jag skulle krypa in i en av de riktiga tunnlarna var inte att tänka på, haha! Men Issa och fillan gav sig på det.

Avslutade lördagen och sista kvällen här i Saigon (Ho Chi Minh), med en ceasarsallad på hard rock café! Grymt gott! Nu har vi testat på hard rock café i Kuala Lumpur, Hong Kong och nu här i Ho Chi Minh. Kuala Lumpur leder nog än så länge!

Klockan är snart 12 på natten här och vill passa på att säga GRATTIS TILL MIN BÄSTA HANNA SOM FYLLER ÅR 1 APRIL!! GRATTIS HJÄRTAT! Du får en puss på kinden om inte fler när jag är hemma igen!:)

Sen vill jag passa på att säga GRATTIS TILL CARINA SOM OCKSÅ FYLLER ÅR 1 APRIL!! Grattis!!!:)

Imorgon åker vi till Muie Ne, åka fyrhjuling på sanddynerna!! Ser man ju fram emot!

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0